Tuhat pistettä sille joka tietää mistä blogin nimi ja tämän kirjoituksen otsikko on <3 Ikuisesti yksi lempilauluistani, ollut jo teiniajoista asti. Niin kaunis ja symppis. ;_;

 

Mutta hei?

 

En ole ollut kamalan hyvä koskaan kirjoittamaan mitään. Nyt olen jo pitkään miettinyt, että haluan aloittaa blogin. Haluan alkaa kantamaan kameraa mukana ja napsimaan kuvia arkisista ja tyhmistä asioista, joita voin liittää sitten tähän. Sitä vielä odotellessa hetken. Lisäksi suurin haastehan tässä on se, että jaksan kirjoittaa tätä pidempäänkin kun yhden tai jopa kaksi postia. Elämme jännittäviä aikoja.

Eli mä oon mä. Laura, 24 vuotta, syntynyt 20.11 (hyvin räiskyvä ja vaikea luonne). Asun Helsingissä, asunut kohta jo seitsemän vuotta. Kotoisin savosta, mansikkapitäjästä Suonenjoelta. Se perinteinen tarina, pienestä kaupungista isoon ja suureen maailmaan. Elelen yksin yksiössä lapseni kanssa. Yksinhuoltaja. :/ Pipari on noin 8 vuotias hieno tyttö (kissa). Ammatiltani olen puutarhuri (kukkakaupan alan) ja teen ihan perusduunia tällä hetkellä puutarhaliikkeessä hoidellen kukkia. Mitä näissä lässylää esittelyissä muka pitäisi kirjoittaa, niin teennäistä että kuvottaa. Vihaan teennäisyyttä. Hemmetti! Jatkan teennäisyyttä siis joskus myöhemmin.

 

Olen äijäytynyt viimeaikoina melkoisesti. Muutama päivä sitten posti tiputti mukaanaan hienot sähkötupakkani. Niitä olen sitten imeskellyt viime päivät. Kylläpäs pidänkin noista vehkeistä. Ostin samalla kahviaromisen makuaineen noihin. Nikotiinia kun Suomesta niihin ei saa, enkä ole ihan varma tarvitsenkokaan niitä. Alkuperäinen idea tuon ostamiseen tuli siitä, että näin kaverillani sen ja oli tosi cool. Plus kärsin randomtupakoinnista. Jos tuo karsisi kokonaan sen pois. Plus tuo tietty vanhanajan fiilis on jotain hienoa. Pelailen vaan himassa Bioshockia ja sauhuttelen kahviaromeita. Aww. Lisäksi olen kuullut, että seksin jälkeinen tupakka sängyssä on jotain parasta, nyt melkein pääsen ehkä kokemaan sen. \xD/ Tuollainen laitos, mutta valkoisena otin. Teen tosin toisesta tupakasta vaihtarit S:n kanssa, se kun tilasi mustan. Sitten on yksi musta ja yksi valkoinen, voi ottaa vaatteiden mukaan sopivamman värisen mukaan! Nerokasta!

Sivulausella mainitsinkin jo yhden intohimoistani. Pelit. Olen ikuinen nörtti-/pelityttö. Ostin tosiaan Bioshockin ja sen kakkos osan äskettäin. Nyt olen tuota ensimmäistä tahkonut kotona. Todella upea fiilis löytää joku uusi peli, joka ei ole edes niin tyypillinen genre itselle, jossa pärjää ja jota osaa pelata! Olen alkanut vanhetessa kärsimään tästä, että kaikki uusi pelottaa ja ahdistaa. "En kuitenkaan osaa ja kuolen heti". Ei lapsena ollut mitään tällaista. Misä se on tullut? Sen takia pääosin olen viimevuosina vaan jankannut vanhoja pelejä. Telkkarin alta löytyy siis GameCube, PS2, X-box360 ja hyllystä DS. Jokaiselle kiva kasa pelejä. Materialismi <3 Pelit ja konsolit ovat vaan kakarasta asti olleet sellainen addiktoiva osa elämää. Miksi sitä vaihtamaan pois? Edelleen hyllystä puuttuu muutamia todella helmiä ja tärkeitä, joita ei vaan ole saanut hankittua mutta hitaasti hyvä tulee. Mainittakoon vaikka lempisarjoiksi (kaikki nää jo tietää) Silent Hill, Resident Evil, Final Fantasy jne. Kolme tärkeintä ikinä.

 

Hyvä alku. Nyt jo alkoi tympimään. Olisin halunnut mennä ottamaan aurinkoa tänään vielä, mutta taivaalla on ihme pilviharsopaskaa aika paljon. Kolmen jälkeen piti kirkastua joten luotan siihen. Tuuli näyttää vaan vähän kova olevan :S Ehkä tääkin päivä menee sitten vaan sisällä Bioshockin parissa. Katsotaan jäikö tämä ensimmäiseksi ja viimeiseksi postiksi! See ya!